فيديو معبـر جداً .. مش منتمي لأي طرف .. مؤيد للسيسي أتفرج .. مؤيد لمرسي إتفرج .. مؤيد لنفسك فقط إتفرج ..

أحداث شارع محمد محمود لن تنسي مع مرور الوقت فقد أصبحت ملحمة من ملاحم الشعب المصري و التي سيذكرها التاريخ و سيذكرها الكثير ممن أستشهد أو أصيب أي فرد من أفراد أسرته أو من أصدقائهم و شاءت الصدفة أن تتكرر نفس الأحداث و يكون هناك أحداث شارع محمد محمود كلاكيت تاني مرة في عام 2012 و بعد كل هذه الدماء لم يجد النشطاء أي شئ جديد و أن الامور لم تتغير بل ظلت علي ما هي و كأننا مازالنا في عصر مبارك بل أسوء فقاموا في ذكري محمد محمود بعمل فيديو ساخر بنفس فكرة الإعلان الذي قام به النجم العالمي فندام لمواطن مصري علي سياراتين أمن مركزي و يقول " أنا الصوت وقت ما تحب الدنيا سكوت أنا اللي وقفت قصاد الظلم و الفساد و الاستبداد أنا اللي هتفت سلمية عيش حرية عدالة إجتماعية أنا اللي كنت ببتسم و أنا بنضرب بالنار أنا اللي دمي سال علي الاسفلت و اتداس أنا اللي في عز الإحباط و الإنكسار إن اليأس خيانة هنكمل المشوار أنا اللي انتوا شايفينوا واقف قدامكم بكل شموخ لكن في الحقيقة .... "

تابع الفيديو